بیا ترانه ای بی واژه بخوانیم!

این وبلاگ هر چه هست وهر چه باید به تو تقدیم است تویی که عصاره ی فضیلتی و وارث قلبم

بیا ترانه ای بی واژه بخوانیم!

این وبلاگ هر چه هست وهر چه باید به تو تقدیم است تویی که عصاره ی فضیلتی و وارث قلبم

تو را دوست می دارم

چونان حقایق تاریک

که دوست داشتنی هستند .

من،

حقیقت تو را دوست می دارم

اگر گیاهی باشی

که هیچگاه شکوفه نداده است ،

باز

دوستت می دارم.

حقیقت مطلق تو را

و عشــقی را که از تو

در بدنم زندگی می کند.

دوستت می دارم،

 بی آنکه بدانم چرا؟

یا چه زمانی -

در کجا؟

تو را بی عقده و غرور

تو را آشکارا

دوست می دارم .

ما به هم نزدیکیم

به قدری نزدیک که دستان تو

همان دستان من است.

به قدری که بستن چشمان تو

همان به خواب رفتن من است ..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد