بیا ترانه ای بی واژه بخوانیم!

این وبلاگ هر چه هست وهر چه باید به تو تقدیم است تویی که عصاره ی فضیلتی و وارث قلبم

بیا ترانه ای بی واژه بخوانیم!

این وبلاگ هر چه هست وهر چه باید به تو تقدیم است تویی که عصاره ی فضیلتی و وارث قلبم

دلم تنگ شده

 دلم همیشه تر از همیشه تنگ  شده ...

زیادتر از همیشه تنگ شده

بی قرار شده

همه چیز را بهانه می کنم برای توجیه این دلتنگی هایم...

هوا را...دوری را...تنهایی را...خستگی را...آدمها را...

اما خودم بهتر از هرکسی می دانم که همه ی اینها بهانه است...

این دلتنگی ِ مدام ِ من معنی اش چیز دیگری است

این به در ودیوار کوبیدنهایم مثل پرنده ی اسیر درقفس...

این نوشتن های هر روزه ی غم انگیزم...

این تلخی  خلق وخوی ام ...

خودم که بهتر از هر کسی میدانم ،اینها همه به دوستت دارم هایم بر می گردد

به قلبم که دارد می ترکد از حجم  دوست داشتن...

تصمیم گرفته ام به قلبم  ببالم

به قلبم ببالم که هنوز می زند...

که با وجود تمام زخم ها ودردهایش، دارد می تپد

که دارد دوستت دارم های مرا زنده نگه می دارد

که دارد بهانه هایم را صبوری می کند

باید به قلبم ببالم

به خاطر  هم خانه گی اش  با  " تو "

به خاطر تحمل ِ قرار از کف دادنهای ِ من...

به خاطر رنجهایی که روی دوشش انداخته ایم

به خاطر دوام آوردنش از دوری تو ...

به خاطر مهربانی بی حد وحصرش...

به خاطر ِعشقی که توی رگهایم می ریزد...

به خاطر ِفرمانهای عاشقانه ای که به مغزم می دهد

که دستورات عاقلانه ی مغزم را به خودش بر می گرداند...

به خاطر حسهایی که به دستهایم می دهد...

به خاطر برق دوستت دارمی که توی چشمهایم می کارد...

باید به قلبم ببالم به خاطر همین دلتنگیهای مدام

همین دلتنگیهای  هر روزه ای که عطر ِ تو را دارد

و هیچ کس نداند خودم که می دانم 

 هوا و آدمها وتنهایی و خستگی ها و دوریها ، فقط، دستاویزهایی هستند برای توجیه اش...!!

کاش توی قانون مواد وتبصره هایی هم وجود داشت برای مجازات دل شکستن

 جریمه های هنگفتی تعیین می شد تا آدمها بی محابا ،دل نشکنند...

 

تا مراقب پاها و رفت وآمدشان ولگد کردنشان باشند

 

تا بفهمند تاوان یک دل شکستن خیلی سنگین تر از  شکسته شدن ،شیشه های در وپنجره ی شان است...

 

تا بفهمند شیشه ی شکسته را می شود بند زد.عوض کرد. اما دل را نه...

 

فقط خود تو می فهمی من چه می گویم ....

راستی صبوری چقدر درد دارد...........

می دانم به زودی بر میگردی

خدای قادر و متعال من ، این سفر رو کوتاه کن

فقط زود برگرد ... برگرد .....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد