بیا ترانه ای بی واژه بخوانیم!

این وبلاگ هر چه هست وهر چه باید به تو تقدیم است تویی که عصاره ی فضیلتی و وارث قلبم

بیا ترانه ای بی واژه بخوانیم!

این وبلاگ هر چه هست وهر چه باید به تو تقدیم است تویی که عصاره ی فضیلتی و وارث قلبم

نظرات 5 + ارسال نظر
پگاه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:11

نههههههههههههههههههههههه خواهش میکنم نبندش...
خواهش میکنم...
من اینجا رو خیلی دوست دارم.خواهش میکنم ازت....

پگاه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:37

گوش میدی؟؟؟
میگم در اینجا رو به روم نبند...

پگاه سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:36

اینقدر میام و به گوشت میخونم تا بازم بنویسی...
تو که هر روز میای.بنویس... من که میدونم کلی حرف داری.من که میدونم دلت چقدر گرفته...
باهام حرف بزن

معصومه سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:31

پگاه عزیزم سلام
لطف کن یه آدرس بزار تا بتونم جوابت رو بدم ممنون.

مریم پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:35

سلام
اتفاقی آمدم وبت و از بهمن ماه تمام شعرها و دلنوشته هات رو خوندم ... مونده بودم که آخر و عاقبت این همه عشق و شیدایی چی می شه ...
تا رسیدم به شهریور ماه !
متاسفم ...خیلی خیلی متاسفم ...کاش می تونستم چیزی بنویسم که تسلای خاطرت باشه
برات دعا می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد